Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Autor |
Wiadomość |
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
 Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Według specyfikacji DID-a 530ZVM-X jest mocniejszy, za to 520ERV3 jest węższy, lżejszy i ma mniejsze opory.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
9 sie 2011, o 22:59 |
|
 |
Kilerpl
Klonowy orator
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32 Posty: 839 Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
|
 Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Nawet nie wiedzialem ze istnieje 530  , 520 zakupilem w calym zestawie z zebatkami AFAM. Zobaczymy ile wytrzyma http://www.sprocketcenter.com/p/1060345 ... uzuki.html
_________________ Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu Ego nihil timeo, quia hihil habeo
|
10 sie 2011, o 01:10 |
|
 |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
 Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
520 to się w suzuki gs 500 stosuje 
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
10 sie 2011, o 09:44 |
|
 |
Kilerpl
Klonowy orator
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32 Posty: 839 Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
|
 Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Ten zestaw byl zalecany do sv1000s wyscigowej, a wiec pomyslalem ze skoro na tor jest wystarczajacy to i na droge wystarczy. Zobaczymy ile wytrzyma . Pisze ze ma 20 tys pociagnac bo jest hyper wzmacniany, jezeli nie to nastepnym razem zamowie 530 
_________________ Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu Ego nihil timeo, quia hihil habeo
|
10 sie 2011, o 19:04 |
|
 |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
 Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Za długi łańcuch, bo wzmocniony i się wolniej wyciąga? Nie no, mistrz  Jak do tej pory, to najgłupszy jaki usłyszałem od mechanika w kontekście łańcuchów, to że "łańcuchów o-ringowych nie trzeba smarować, bo mają uszczelki". Ale chyba mam nowego lidera w tej konkurencji  Niezależnie czy mechanik dobierał zestaw, czy larsson czy Ty sam, mechanior przy montażu powinien się zorientować, że coś jest źle i zadzwonić do Ciebie z pytaniem - czy zostawić tak jak jest, czy wymieniasz na krótszy, czy on ma to skrócić. A nie wciskać Ci jakąś ciemnotę 
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
17 sie 2011, o 15:35 |
|
 |
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
 Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
No to jest właśnie zestaw wyścigowy. Dużo słabszy nie jest więc nie ma co się bać. Pewne jest to że pozwala uzyskać ułamkowe przyrosty mocy na tylnym kole.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
17 sie 2011, o 21:04 |
|
 |
Kilerpl
Klonowy orator
Dołączył(a): 28 kwi 2011, o 04:32 Posty: 839 Lokalizacja: GTA
Płeć: mężczyzna
Moto: nima :)
|
 Re: Cofnięcie napinacza łańcuahc po wymianie napędu
Nastepnym razem zamowie 530 ze stalowymi zebatkami, tym razem jakos zamowilem na gape  . Zebatka tylna tez jest z aloja, a ostatnio czytalem ze szybciej sie zdzieraja  Podobno zebatki OEM sa duzo mocniejsze niz te wszystkie zammienniki, czy to prawda ?
_________________ Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu Ego nihil timeo, quia hihil habeo
|
17 sie 2011, o 22:04 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|